بهره برداري از چند پروژه مهم با حضور استاندار يزد 


همزمان با سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و با حضور استاندار، نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار و برخي از مسئولان استاني چند پروژه بهداشتي، رفاهي-آموزشي و فرهنگي در شهرستان يزد به بهره برداري رسيد.


  همزمان با حضور استاندار و نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي در مركز بهداشت امام حسين(ع) امامشهر و افتتاح اين مركز، 9 پايگاه بهداشتي درماني ديگر نيز در استان به بهره برداري رسيد.


مساحت اين مركز 168 متر مربع مي باشد كه اعتبار 700 ميليون ريالي آن از محل اعتبار سفر پر خيرو بركت مقام معظم رهبري(مدظله العالي) به استان يزد تامين شده است.


بازديد و افتتاح بناي يادبود و ساماندهي گلزار شهداي محمد آباد با 430 متر مربع زيربنا و اعتباري بالغ بر 600 ميليون ريال از منابع ملي و استاني و خوابگاه شماره 2 مرحوم شرقي به ظرفيت 180 نفر و مساحت 1675 متر مربع زيربنا كه با مشاركت مالي 30 درصد خيرين ساخته شده است از ديگر پروژه هايي بود كه با حضور مسئولان استان مورد بهره برداري قرار گرفت.


"محمد رضا فلاح زاده" در گلزار شهداي محمد آباد با اشاره به شخصيت والاي حضرت امام خميني(ره) گفت: امام خميني يك عالم عظيم، قدسي و ملكوتي است كه عزت، آقايي، پيشرفت و رسيدن به دستاوردهاي عظيم انقلاب در حوزه هاي مختلف، ثمره تلاش، مديريت و رهبري ايشان و از بركات اصل مترقي ولايت فقيه است.


وي با اشاره به ساماندهي مزار شهداي والامقام افزود: طبق فتواي مراجع عظام تقليد مزار انبياء الهي، ائمه اطهار(ع)، علماي رباني و شهيدان را نمي شود تخريب و دفن مجدد كرد و امام خميني (ره) در خصوص مزار پاك شهيدان فرموده اند:" همين تربت پاك شهيدان است كه تا قيامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفاي آزادگان خواهد بود. وي در پايان به مقام شامخ شهداي والامقام انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس اداي احترام كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا